bröd och skådespel

8 jan. 2011

Nytt år, nya tag - men med vaddå?

Ja, så tog år 2010 slut och 2011 började. Vad ska det nya året föra med sig? Nu när jag har pustat ut och hämtat mig efter julens och nyårets alla höjdpunkter så har jag börjat blicka framåt. Vad ska jag satsa på under det kommande året - spela, läsa eller skriva?

Som det verkar blir det inte mycket spelande. Återstår alltså läsa och skriva! Och det tänker jag göra!! Men exakt vilka projekt? Den som lever får se...
;-)

/Calle

2 kommentarer:

Kosta sa...

Du hade ju några rollspelsprojekt - vad hände?

Calle sa...

He he. Jodå, de gamla rollspelsprojekten är inte glömda. Men de har legat stilla ett tag... som döda fiskar på en isbädd. Det glädjande är att åtminstone något av dem ska bli "utvalt projekt" för 2011.

Jag siktar på att skriva ett första utkast på ett rollspel, samt fullständigt skriva klart ett äventyr (till ett annat rollspel).

Utöver det ska jag läsa mycket. Idag var jag till bibblan och lånade både Metro 2033 och Vägen. Så vi får väl se vilken inspiration jag kan få av dem!

I övrigt så ska jag försöka fortsätta skriva lite skönlitterärt också. Skulle vara skoj!

Vad skulle ni vilja att jag skrev, läste och gjorde under 2011?
;-)

/Calle